زمان برگزاری آزمون نظام مهندسی ( آزمون ورود به حرفه)

زمان برگزاری آزمون نظام مهندسی ( آزمون ورود به حرفه)

ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایرنا، مدیرکل دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان گزارش کرد : آزمون های ورود به حرفه مهندسی در 3 نوبت برگزار خواهند شد.

ایرنا به نقل «حامد مانی‌فر» از وزارت راه و شهرسازی، درباره برگزاری این دوره از آزمون ها، از برگزاری دو دوره آزمون دیگر در سال ۱۴۰۲ خبر داد؛ با توجه به اینکه آزمون طراحی معماری در اردیبهشت امسال و آزمون‌های سایر رشته‌ها در حال برگزاری است.

مانی‌فر توضیح داد: این آزمون‌ها با احراز صلاحیت داوطلبان انجام‌ می‌شود و تلاش شده تا با طراحی سوالات مناسب، تا حد امکان بتوانیم مسیری را طراحی کنیم که بهترین‌ها انتخاب و پذیرفته شوند.

حامد مانی‌فر دوره‌های آموزشی تمدید و ارتقا، را به عنوان ‌مکمل آزمون‌های ورود معرفی و تاکید کرد: در صدد هستیم تا کیفیت دوره‌های آموزشی را که توسط سازمان‌های نظام مهندسی برگزار می‌شود را ارتقا دهیم. هدف از برگزاری آزمون و دوره‌های آموزشی ارتقای دانش مهندسان و در نهایت ارتقای کیفیت ساخت وساز در کشور است.

خبر خوش آنکه، مدیرکل دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان پس از پیگیری‌های شورای رقابت مبنی بر ضرورت برگزاری تعداد بیشتر آزمون، از افزایش برگزاری آزمون به سه دوره در سال خبر داد و گفت: دومین دوره آزمون در شهریور یا مهر ماه و آزمون سوم در دی یا بهمن ماه برگزار خواهد شد.

برای اطلاعات بیشتر به صفحه اینستاگرام ما بپیوندید یا با پشتیبانی تماس بگیرید.

تاریخ ثبت نام متعاقبا اعلام خواهد شد.

تاریخ حدودی آزمون دوم شهریور یا مهر ماه 1402

تاریخ حدودی آزمون سوم دی یا بهمن ماه 1402

آموزش مدیریت پروژه آموزش ms project

© کپی رایت 1398 - عمران زاگرس